Què és un Mystery Shopper

El Mystery shopper és un professional camuflat entre els clients que té com a missió realitzar compres o contractar un servei de la forma més natural possible, en la qual un detectiu privat sol ser la millor opció per a aquest treball.

Un cop realitzades aquestes accions farà un informe en el qual s’avaluaran tots i cada un dels aspectes que li hagin estat detallats en l’encàrrec, com poden ser:

  • Saber com treballen els empleats quan no ets a l’empresa;
  • Avaluar el servei i l’atenció de la teva personal;
  • Saber si usen correctament les tècniques de venda de l’empresa.

És especialment important en aquells sectors en què els clients són el pilar del negoci, com ara són el sector turístic, l’hostaleria o les vendes en botiga física.

Per què contractar un detectiu privat com Mystery Shopper a Barcelona

De forma generalitzada es pretén obtenir una percepció real del funcionament del negoci.

La figura del Mystery Shopper ens ajudarà a obtenir una visió real i detallada sobre la seva competència. Amb aquesta informació es pot millorar la qualitat del negoci, incrementar les vendes, etc.

En altres casos, el que es pretén és garantir que els seus treballadors fan ús del protocol i de les estratègies de màrqueting fixades per l’empresa. D’aquesta manera es podrà analitzar si és que fallen les estratègies de venda o que algun dels seus empleats no en fessin un correcte ús.

Sectors empresarials els quals Axioma Detectius pot realitzar el servei de Mystery Shopper

  • Botigues de roba.
  • Estancs.
  • Immobiliàries.
  • Automoció.
  • Restaurants (Mystery diner).
  • Supermercats.
  • Hipermercats.
  • Centres comercials.
  • Organismes públics.
  • Botigues de calçat.
  • Agències de viatges.
  • Parcs temàtics.
  • Joieries.
  • Cinemes.
  • Benzineres.
  • Bancs.
  • Asseguradores.
  • Farmàcies.

Per què contractar Axioma detectius privats per ser Mystery Shopper a Barcelona

El que es necessita per ser Mystery Shopper, a més d’una bona formació són les següents qualitats:

  • Discreció.
  • Ser observador i analític.
  • Ser crític.
  • Gran capacitat per escoltar i adaptar-se a qualsevol tipus de situació.

El nostre equip gaudeix d’aquestes qualitats ja que en tot moment estem canviant de situacions i ens hem d’adaptar a la perfecció a cadascuna d’elles.

Si et trobes en alguna de les situacions anteriors, la teva empresa no rendeix com hauria, el tracte als clients penses no és el que hauria de o els empleats no segueixen directrius de vendes, contacta amb nosaltres i analitzarem el teu cas per poder ajudar-te el més aviat possible.